06 juli 2013

Dag 21 och 22

Vilken dag vi hade igår i Storuman!!
 Skorna fasttejpade, nu kör vi!!

                                          Före

Efter
Swampsoccer var en riktig höjdare, tokroligt!!!

Idag skjutsar Bjarne dom dit och jag sitter hemma och hoppas att dom kommer i final.
Olivia och Lova har varit här på lördagsmys, Olivia hjälpte mig att gallra ur rädisorna och sen blev det mest en massa Lova underhållning. Hon är så söt den ungen, skulle lätt kunna kidnappa henne en dag eller två :)
Sen så har jag försökt få bort lite ogräs under bron och har även börjat med att ta bort allt gräs på infarten, fick dock en liten paus då Micke kom hit och tog ett glas vin med mig.
Efter att han farit fortsatte jag en liten stund med infarten men sviarn höll på att ta ihjäl mig så jag blev inte långvarig ute.
Sen kom Malou hem och visade sin medalj i swampjump, sjukt nöjd!!


Inga kommentarer: