25 juni 2013

Dag 11

Började igår kväll att se Californication säsong 5 och kunde inte sluta titta.
Malou frågade vad det var jag såg på och jag sa att det var tantsnusk som jag fått låna ifrån Carina...
Hon ville påstå att jag inte var tvungen att titta men flickebarnet vet ju inte bättre!!
Det är snuskigt, pinsamt, ledsamt, tragiskt, roligt och jag bara älskar det!!!
Det blev nästan morgon innan jag slutligen bestämde mig för att sova några timmar.
Tröttare än döden började jag morgonen med att se klart alltihop, så nu känner jag lite sorg i hjärtat över att ha sett klart allt :(
Jag gör alltid så här???!!!
Varför kan jag inte bara se ett avsnitt om dagen så att man har nått att se fram emot en längre tid??!!

Nått mycket mer än så har jag inte fått gjort idag... klippt gräs, drack en folköl, plockat lite, lagat mat, avnjöt maten på altanen tillsammans med Tilde, spöat henne i Alfapet... man kan lugnt säga att jag har semester och gör bara det jag känner för och ingenting mer än det!!!

Inga kommentarer: