27 maj 2013

Ett år äldre...

... men inte ett dugg klokare!!!
Tur att jag har dom bästaste som man kan tänka sig som förgyller mitt liv!!

Då Tilde firades av familjen så fick även jag en present, klippning hos Kajsa så man kan få bli sommarfin i håret :)


Sen på fredagen överraskades jag på jobbet med skönsång av Pollux och värsta gofikat, puss på er alla!!


Födelsedagens firades dubbelt upp då det även var morsdag.
Fick en ljuvlig sovmorgon och godaste kaffet, sång och presenter av Tilde.

Malou for tidigt på söndagen och dömde fotbollsmatcher men då hon kom hem så rensade dom ogräs medan jag satt och slappade på altanen med Annie, Carina och Olivia...
Önskade verkligen att jag hade bakat något som jag kunde bjuda på men jag lovar att nästa gång jag fyller år så ska ni få tårta!!!

Fick en extremt rolig present från Carina som jag verkligen ser fram emot... även om jag bara hade önskat mig en Carinakram.
Blev lite rädd då jag såg alla spritflaskor men det ska nog gå bra... eller nått :/ känns lite läskigt...

Blev dubbelt upp firad av Olivia, tyckte väl att den där kakan som hon hade bakat i fredags räckte gott å väl för den var helt magiskt god men jag fick en vacker form som hon hann köpa före mig på loppisen i Skog i lördags och så fick jag urtjusiga blommor. Märks att jag inte får blommor så ofta då ett ölglas fick agera blomvas...
Malou hade gjort en enormt snygg kniv till mig, jag är sjukt impad!!!
Å jag känner mig så otroligt lyckligt lottad som har så fina flickor, jag älskar er så det gör ont.
NI ÄR BÄST!!!!

Kvällen avslutades med morsdagsmiddag hos mor.
Erik stod för grillningen och det smakade helt fantastiskt gott!!!

Inga kommentarer: