04 maj 2013

Bloggfrånvaro

Vet inte riktigt vad detta ointresse av skrivande har berott på men men annat har väl fångat mitt intresse :)
Denna vecka har jag legat i förkylning och inte orkat göra nått!!!
Idag var första dagen som jag kände mig piggare och det var tur det eftersom lillebror fyllt år och gjort smörgåstårta som han bjöd hela familjen på hemma hos mor...
Den var sååååå löjligt god och vi fick med oss en bit hem som vi tänker smaska i oss till frukost :)
Mor blir nog tvungen att införskaffa ett större bord snart, för när alla samlas så blir det lite trångt runt bordet... Mors knä funkar väl för lille Herman just nu men tids nog vill nog han också ha en egen plats.

Jag försökte få en fin bild på mina söta syskonbarn Lukas & Ludvig. Men godisskålen var mycket mer intressant och Lukas "geniet" (det är han själv som kallar sig det) gjorde miner så fort jag skulle ta kort
, jag lär aldrig att bli barnfotograf :)
Lillasyster och Herman
Aron och Algot myser

Har iaf haft en jättetrevlig eftermiddag!!!
Så härligt att få träffa alla då man inte ses alltför ofta man blir alldeles varm i hjärtat då man får kramar av syskonbarnen, dom är så underbara :)




Inga kommentarer: