18 maj 2013

Bert Rune Herman

Jag och Malou som har ungefär samma humor och dog av skratt då vi kom till kyrkan och såg reg.numret på prällens bil hahahah fantastiskt skoj!!!
 
Men Herman blev då trots detta döpt och han tog det hela med ro... gäspade sig igenom dopet trots att storebror Ludvig ropade högt i kyrkan:
"Nu ska dom hälla vatten på skitungen, SKITUNGEN!!"
Skrattade så jag fick tårar i ögonen.
Jag sa till Lukas att dom skulle tvätta håret på Herman varpå Lukas viskade:
" Men moster, han har ju inget hår!!" precis som att det var lite hemligt och att dom andra inte insett det :) Måste tillägga att jag bara äääälskar att Lukas alltid säger moster och inte Annelie, jag blir alldeles varm om hjärtat varje gång!!

Aron satt nöjd och belåten i pappas armar och gjorde inga större väsen ifrån sig
Makalös god paj serverades efteråt och Daniel hade gjort supergoda tårtor.
Hemfärden var däremot inte alls lika mysig... ingen ac och löjligt varmt, trodde jag skulle dö ett tag :(

Var bjuden på fest idag och trodde att jag skulle orka med detta då jag kom hem men det var bara att inse... hemfärden tog knäcken på mig och jag har inte orkat göra mer än att ligga under takfläkten och svalkat mig samt inta några kalla öl.

1 kommentar:

Cupcake sa...

SKITUNGEN...hi hi!