10 november 2012

Malou 14år

Vad är det för en dag, är det en vanlig dag?
Nej det är ingen vanlig dag för det är Malous födelsedag hurra hurra hurra!!!
Du kom till mig
…för att jag skulle få älska dig
mer än någon annan
…för att jag skulle få följa dig
och varje steg du tar
på den väg som är ditt liv

Du fyller mitt hjärta med kärlek och tacksamhet
…för att jag får vara ditt ursprung
Du fyller mitt hjärta med stolthet och glädje
…för att du är just den du är

Och jag hoppas att du vet
att till mig kan du alltid vända dig
…för att få svar på dina svåraste frågor
…för att få tröst i dina svåraste stunder
…för att få värme när du fryser

Jag älskar dig
…gränslöst
…förbehållslöst
Nu och för evigt

Sen hittade jag ingen dikt som passade för alla dom gånger då du driver mig till vansinne men jag för hitta på en egen :)

Inga kommentarer: