22 maj 2012

Tilde 12år!!!

Idag är ingen vanlig dag för idag är det Tildes födelsedag
HURRA HURRA HURRA!!
Fast ska jag vara ärlig så har jag mer ångest över att hon blir äldre än att jag själv blir det, hon är ju min bebis!!!
Nåväl bara att inse faktum, jag har stora barn nu...
Började dagen med sång, paketöppning och löjligt misslyckad tårta sen skynda iväg på jobbet för att fort arbeta bort dagen så vi kunde fortsätta firandet :)
Bjarne, mor, lillebror, lillasyster och så sist men inte minst Lukas & Aron kom och grattade Tilde.


Tilde tog i för kung och fosterland men det slutade med att Lukas blåste ut alla ljusen och han var toknöjd.


Som alltid då Lukas är här så blev det kojbygge och denna gång fick även Aron vara med, han gillade det :)








Sen så åt Lukas och Tilde upp bären på tårten och skrattade gott över deras bus.

Tilde verkar då väldigt nöjd med sin dag och nu ska vi till och tona hennes hår :)

Inga kommentarer: