28 maj 2012

Ett år äldre men inte ett dugg smartare!!!

Hua vilken måndag!!!
Hade en riktig kanonlördag, blev uppvaktad och fick tokbra presenter.
Vädret var fantastiskt och jag avnjöt tidigt på dagen ett glas vin i solstolen...
Sen blev det Dodgeåkning, vin i kaffemugg, fester och sen hemgång där jag hade halva festen med mig vilket slutade med fogmassa i hallen samt en fest som aldrig tog slut.
På söndag blev man hämtad i nercabbad Chrysler och skjutsad ner till Bränna där jag spenderade dagen tillsammans med flickorna & Bjarne och blev både uppvaktad och uppassad, helt underbart!!

Idag däremot då väckarklockan ringde kl.05.15 så kändes det som att jag skulle ha behövt en heldag till bara för att återhämta mig från helgens festligheter... så vansinnigt sjukt trött!!!


Inga kommentarer: