22 mars 2012

Uppdatering

Oj vad länge sen det var jag skrev och ändå har det hänt så mycket!!!
Förra veckan var sjuuuukt intensiv men i det stora hela så var fredagen den dag som jag såg fram emot mest!!!
Möte med chef på morgonen som jag förväntade mig skulle resultera i heltid men det gjorde det inte...
Besviken var jag men fick helgen på mig och fundera på om jag ville tacka ja till några extra timmar i veckan.
Väl hemma och kunde fundera i lugn och ro insåg jag snabbt att det var nått jag INTE ville!!
Jag jobbar redan för mycket och vill ju jobba heltid inte mer...

Lördagen innebar kvalitetstid med mor, Lukas Malou och Jenny
Lukas radar upp alla dinosaurier för att kunna bestämma sig för vilka han ska leka med och vilken jag få leka med :)
Kojbygge
 Jag & Lukas leker med dinosaurier i vår koja

 Middag på Frasses

Lukas tyckte att Malou & Jenny var rätt skojiga!!
Jag lyckades även övertyga Lukas att gå på loppis det är som att fara på äventyr, han gillad det och jag är rätt nöjd med mig själv!!!

Sen på kvällen så såg jag, Malou & Jenny på Twilight-Breaking dawn och åt götta.
När måndagen kom var det olycka efter olycka och sedan skickade jag mail till chefen om mitt beslut.
Tisdagen började med ett morgonmöte med chefen och jag blev erbjuden 100% t.o.m. 1/6
FATTA inget städ, inga supertidiga mornar, inga måsten efter arbetstid, gå till ett jobb som jag vill vara på och inte bara för att jag måste = i lite mer än två månader ska jag äntligen leva och njuta av varenda minut!!
Med andra ord i tisdags vände oturen och sen har det bara fortsatt!!
I Onsdags hämtade vi ut AC/DC vinet, jättekul men det stör mig lite att jag inte vet NÄR jag ska dricka det!!!
Torsdagen, morgonmöte igen, intensiv dag men rolig fast jag och Olivia fick kämpa i ett antal timmar för att försöka få ihop dom veckor som följer och tyvärr måste jag säga att jag inte tror att vi har lyckats men men det återstår ju att se, TID tog det iaf!!!
Jag har iaf förhoppningar om att jag kommer få det helt fantastiskt framöver!!!

Inga kommentarer: