12 februari 2012

Oväntat besök

När man minst anar det så dyker dom finaste vännerna upp och umgås en stund vid brasan.
Jag bjöd inte på kaffe men däremot spetsad körbärsglögg och sedan blåbär & vaniljglögg.
Blir så glad i hjärtat då jag ser på fotot som jag tog igår vid grillringen.
Vad jag har fina vänner och vad roligt vi har tillsammans!!!

Tilde sov hos en kompis igår och Malou & Jenny var på nattbio och kom inte hem förrän vid 01.45 vilket innebar en gigantisk sovmorgon idag, jag gillade det :)

Idag har det varit sjukt fint väder vilket har fått mig å längta efter ännu mer grillringshäng.
Men dagen har vigts åt tvättande och fixande inför kommande vecka, fast några avsnitt av Men in trees har jag även hunnit med.
Satan vilken otroligt vacker miljö denna serie utspelar sig i!!!

1 kommentar:

Cupcake sa...

En otroligt trevlig kväll min kära vän! Tack för allt smaskens :)
En bild säger mer än tusen ord!