17 januari 2012

Plötsligt så händer det...

Åhh vad jag gläds över att äntligen fått börja jobba igen!!!
Fötterna mår bättre för varje dag och därmed också mitt humör :)

Sjukskrivningen har dock inte bara resulterat i sämre ekonomi utan jag har även börjat vilja göra i ordning vardagsrummet.
Kanske är det därför att jag spenderat två veckor sittandes i soffan och glott på väggar, tak, golv och möblemang.
Nu vet jag ju att dålig ekonomi och tapetsering, målning och annat små fixande rimmar illa men man kan ju alltid planera!!
Fast där kommer jag till ett problem... jag har viljan och vet att jag duger till att göra det mesta MEN jag har ingen som helst aning om HUR jag vill ha det!!!

Jag var inne ett tag på att måla om möblerna vita och ha mörkt på väggarna men jag vet inte, jag kommer nog aldrig komma till skott och fixa vardagsrummet då jag aldrig kan bestämma mig...
Kanske tur att ekonomin sätter stopp annars kanske jag skulle gjort nått spontant och ångrat mig sen.

Inga kommentarer: