04 december 2011

Men vilken toppenlördag jag hade igår!!
Började dagen med att vara barnvakt några timmar åt Ilma & Wilmer.
Det var trevligt med lite sällskap och vi hade det riktigt mysigt.

Sen efter lite fixande här hemma kom den finaste Carina i världen med middag som vi skulle avnjuta ute vid grillringen.
Innan vi gick ut så säger Carina:
-Mjölk att dricka till maten
Jag:
-Mjölk??!! Jag tar en öl..
Carina:
-Du kommer att ångra dig
Jag:
-Knappast!!


Självklart ångrade jag mig...
KVINNAN HADE JU MED SIG PALT!!!

Det blåste rätt bra, snön yrde och vi stortrivdes!!
Efter middagen värmde vi en Lakritsglögg som var helt fantastiskt god och sedan gick vi in för att smaka vinet som vi längtat efter.

Det var riktigt gott men jag tycker att Motörhead-vinet var godare.

Jim tittade förbi och det blev en helt galet rolig kväll.
Skrattade så jag fick ont i magen!!











Kortet fick oss att associera till filmen Kingpin

2 kommentarer:

Cupcake sa...

Oj och vi har ytterligare en helkväll att avverka i kalendern!

Annelie sa...

Jaa hurra för det!!