18 november 2011

Simultankapacitet

Ikväll har vi firat Erik som fyllde 27 i måndags.
Mamma hade gjort en smarrig smörgåstårta och Sandra bjöd på en god päronpaj till efterrätt.


Sen blev det mys med Aron och bus med Lukas :)
Aron låg lugnt och stilla på min ena arm medan jag kittlade Lukas med min andra lediga hand.
Att Aron skulle somna under allt galet stojande fann jag föga troligt men jag hade fel, han måste ha lessnat på oss eller så fann han vårt busande utmattande DET gjorde dock INTE Lukas :)

En annan rolig händelse idag var då jag gick på jobbet efter min lunch och hund sprang på mig.
Ägaren till hunden bad om ursäkt och sa att hunden var helgalen nu då det sprang omkring så mycket löptikar.
Jag fann mig snabbt och kontrade med:
-Jaha och vad vill du mena med det??!!
Jag tyckte att jag var helfestlig men han tyckte nog mest att det blev genant :)

Inga kommentarer: