10 november 2011

Malou 13år!!!

Hoppas verkligen att Malou tycker att kvällen varit lika kanon som jag tycker att den har varit!!

När jag kom hem efter jobbet lagade jag Malous favoriträtt till middag (tacokryddad kycklinglasagne) som även hennes vän Jenny kom hit och åt med oss.
Jenny åker till Stockholm i helgen och missar Malous sleepover på lördag så det var roligt att hon kunde komma idag, hon hör som till den här familjen :)

Sedan kom Elin, Julia & Vickan hit och åt tårta...
Det har skrattats högt, slamsats och varit så oerhört trevligt så jag kände mig så förbannat nöjd över att bara fått förmånen att lyssna på dom, helt magiskt.
Hon är så härlig Malou och har så fantastiskt härliga vänner.
Innan dom drog ut på kvällsfjortispromenaden som även lillasyster Tilde fick hänga med på så låg dom allihopa i min säng och surrade och uppdaterade mig samt avslöjade ett och annat :)

Man blir varm om hjärtat när ens barn utstrålar sån glädje, vilket lyckopiller denna kväll har varit.

Inga kommentarer: