11 september 2011

Höstmys

Igår morse kändes det som att det skulle bli en sån där dag som jag bara sover bort, jag hade ingen energi till nått!!!
Men så skrev Linda att hon ville ha kaffe så då tvingade jag mig upp och, hör å häpna, piggnade till litegrann.
Vi surrade lite, drack mängder med kaffe, blev sugen på kräftsoppa,  jag tittade på henne då hon rökte och djupandades, hon tittade på min nya partner...

Sen for jag å Malou och handlade till hennes fikasäck som hon ska ha med sig till Robertsfors imorgon SAMT inhandlade det som behövdes för å göra kräftsoppa.
När vi kom hem städade Malou bilen, det blev sjukt bra hon var så duktig.
Jag gjorde en västerbottensostpaj och fick hjälp av Ilma med att påbörja soppan.
Sedan kom Ewa och Robert och vi fick oss en fantastisk mysig och vacker höstkväll tillsammans.
Att sitta och surra vid en eld är ju det bästaste!!
Passade även på att förena nytta med nöje och eldade upp en massa bråte på gården.











När vi gick in så tände jag ljus överallt och så bara myste flickorna och jag, såg på film, åt godis och rensade tårkanalerna :)

1 kommentar:

Camilla sa...

Vilket höstmys :)

Nu har jag blivit prenumerant på din mysiga blogg. Fattar ju inte riktigt vad jag håller på med men tror iaf att det blev rätt :)