07 september 2011

Fredag OCH måndag

I mitt GLR lyckorus så glömde jag alldeles bort att uppdatera om fredagen!!!

Var å klippte mig hos Kajsa och beslutade mig för att förändra frisyren lite.
Har ju klippt och färgat på samma sätt i några år nu så det var dags för lite förändring!!!
Så Kajsa blev vild, jag drack Sangria och kände lugnet, fast lite läskigt var det...


Blev väl i det stora hela nöjd men är lite ovan färgen,
dock kul att göra nått annat för en gångs skull :)






Efter det blev det kräftskiva och allt vad det hör till...
Kräftor, snapsvisor, snaps, trevligt sällskap och många skratt :)
Jag hade gjort två pajer och tagit med, en västerbottensostpaj med kantareller och så en parmesanostpaj med ruccola och parmaskinka.
Den senare tyckte jag var helt klart godast och kommer att ätas igen inom snar framtid...
Det blev en lugn kväll som avrundades med lite spel, var tvungen att ha lite karaktär och sluta i tid så man var pigg och fräsch inför lördagens GLR som ni kan läsa om i tidigare inlägg...

I måndags var det då dags att kicka igång alkoholbingon igen efter sommaruppehållet.
Å vilken start!!!!
Carina hade bakat en sån magiskt god kaka, det vattnas i munnen bara jag tänker på den, HELT SAGOLIK GOD!!!
Men mättande nånting, vägde minst ett ton!!

Som vanligt van jag inget men är så här i efterhand inte bitter och missunsam.
sarah Har ju faktiskt aldrig vunnit förut sååå det var väl på tiden att hon fick gå hem med lite alkohol.

Inga kommentarer: