16 juni 2011

Alkoholbingo

Dagens alkoholbingo hölls i Malgonäset hos Ingela och hon bjöd minsann på tårta!!!
SJUKT GOTT!!!

Dessutom fick vi som vi önskade, popcorn efter allt sött.
Kunde inte få det bättre än vad vi fick det ikväll :)
Jo iofs en vinst hade ju inte suttit helt fel :/
Trodde ett tag att Ewa skulle ta hem storvinsten denna gång, som för övrigt inte ens var där!!!
Som tur var kom Ingela på den briljanta idén att sätta dit en läskigt stirrig nalle som substitut för Ewa och då gick det sämre för henne :)







Vinsten gick till Carina och 2:a blev Sarah...
Bara att vänta på HEMBAKAT hemma hos Carina igen då.
Om jag inte minns fel så vann ju JAG sist vi var hos henne.. eller??!!!
Iaf så tror jag att det är min tur nästa gång.
Jag har alltid tur hemma hos Carina, vad det än gäller... lunch på balkongen, alkoholbingovinst, middagar med efterrätt, vin...

4 kommentarer:

Cake sa...

Jag som trodde det var Johanna som vann sist hemma hos mig?!Vilket som så kommer du alltid ha tur hos mig!!!

Ewa sa...

Jo, kakan har ju helt rätt.
Btw, så jäkla taskigt att sätta dit björnen från h-vete för mig!

Annelie sa...

Ja inte vet jag men det känns som att jag burit alkohol från Carinas hem... KAN ju ha varit vid nått annat tillfälle :)

Cake sa...

Ja Annelie eftersom jag vunnit TVÅ gånger tidigare kan det ju ha varit den första gången hos mig som du vann.Eller så var det en helt vanlig Onsdag som du drog hem en massa alkohol?!