29 maj 2011

WC-skylt

Ord, bokstäver, citat och budskapstrenden har aldrig infunnit sig i mitt hem,
(förutom öppetskylten då)
inte för att jag inte tycker det är fint utan mer för att jag inte vet vad jag ska skriva!!
Carina har idag löst problemet åt mig.

Hon sjöng så vackert, gav mig en puss och en present.
När jag började plocka upp bokstäverna en efter en, så syntes det på Carina hur nöjd hon var över årets födelsedagspresent till mig och hur rolig hon tyckte att hon var.
Självklart fattade jag aldrig vilket ord det skulle bli fastän hon gav mig ledtråd, så tillslut ledsnade hon och stavade åt mig...
Jag är så nöjd... TACK CARINA!!!

3 kommentarer:

Cupcake sa...

Åh,känner att jag nästan måste komma förbi och låna din toa!Blev precis så bra som jag fantiserade om =)

Sarah sa...

HAhaHA.. Ja kan tänka mej hur nöjd du var när du köpte dem oxå.. =)

Annelie sa...

Ja Carina du är välkommen när du vill!!!
Det blev hur bra som helst, en detalj i hemmet som man blir glad av :)