26 maj 2011

Växlande väder och växlande humör denna vecka!!

Mina arbetskollegor lurade mig rejält idag med att ropa att jag hade telefon och när jag kom in sjöng dom och barnen och så fick jag en syrenbuske!!!

En början till den planerade syrenhäcken så dom slipper se mig och jag dom :)
Må va skämt från min sida men jag förstår om dom avskyr mig som pesten efter denna vecka...
Jag har varit och är riktigt odräglig!!!

Men inte utan anledning, även om det inte är en giltig ursäkt.
I tisdags skrev jag nämligen på ett kontrakt tillsammans med Malou....
Kan säga att det går sådär...
Jag har INTE rökt men jag har ett förjävla hemskt humör och hatar typ allt och alla!!!
Idag då jag kom hem så grät jag och det slutade med att vi satt alla 3 runt köksbordet och grät hahaha
Jag grät av abstinens, Tilde grät för att hon aldrig sett mig gråta så mycket och Malou grät över smågnabb som hon och jag haft, å mitt i detta gråtkalas kom Bjarne inklampandes, stackarn han såg helt förvirrad ut och stannade inte många minuter!!!

Efter att jag och flickorna gruppkramats och slutat gråta så for dom och tog kort med sina fotbollslag och jag gick till jobbet och städade i två timmar för att ha nån rimlig chans att hinna med allt imorgonbitti.
Så här efteråt måste jag medge att denna rensning av tårkanalerna var nog precis vad jag behövde...
Känns lite lättare att leva nu :)

Inga kommentarer: