15 maj 2011

Har haft en riktig kanonhelg!!
Loppisen resulterade i en oerhört trevlig dag med trevliga människor, lyckades sno åt mig lite mys med finaste Nova SAMT tjänade 728:-, efter att lokal och annons var betald.
Det gillas verkligen!!
Tilde fyller år till helgen, nästa helg ska Malou på klassresa, jag ska klippa mig och helgen efter det åker flickorna till Stockholm och hälsar på farmor så alla extra pengar är varmt välkomna.
Efter loppisen fick man dessutom dumpa allt som var kvar på second hand, så jag slapp ta hem allt rat igen :)

Hade lovat flickorna att vi skulle grilla på lördag men då loppisen var slut och jag hade skjutsat iväg allt så regnade det för fullt och klockan var ganska mycket så jag kan väl inte påstå att jag var tokpeppad på att grilla MEN jag kom hem i rättan tid visade det sig för Robert stod och grillade i garaget så när han var klar kunde jag bara slänga på mitt kött, tokbra timing :)
Senare på kvällen fick man även åka lite Mercury och det är ju ALDRIG fel :)

Idag (söndag) så har jag uppfyllt flickornas önskan genom att sy till ett par shorts åt dom var av några jeans som dom valt ut.
Det har legat på to do listan ett bra tag nu så dom blev väldigt glada :)

Malou beställde tacokryddad kycklinglasagne till middag så nu har jag gjort upp en eld så att vi får äta middag i skenet från elden i öppenspisen och verkligen ta till vara på denna söndag och mysa!!

Inga kommentarer: