08 april 2011

Mensfest


Planen var att jag skulle trösta, lugna och säga kloka saker den dagen då Malou fick mens MEN istället så såg jag nog ännu mer plågad ut än vad hon gjorde och utbrast ett 
MEN STACKARS DIG!!!
Å sedan bara öste jag på med ALLT som jag hatar med mens dvs. PRECIS ALLTING!!!
Störtblödningarna, lukten, mensvärken, magen, ryggen och att knappt kunna gå eller fungera som människa.
Så istället för att trösta så gjorde jag nog bara saken ännu värre Ledsen

MEN som kompensation för detta så har jag ställt till med en mensfest!!
Så nu ska Malou och några av hennes vänner äta pizza, gå på disco, hyra film, köpa godis och känner jag dom rätt så lär det fnittras hela natten!!

Har även gjort iordning ett litet paket åt dom var med lite "bra att ha i väskan grejer" 

Camillas snygga ugglor blir helt perfekt att stoppa ner bara nån enstaka binda/trosskydd i och ha i väskan...

Inga kommentarer: