05 april 2011

Favoritfredag

Innan det kommer en ny fredag så måste jag skriva om fredagen som var!!
Hade en helmysig eftermiddag med flickorna och jag blir glad i hjärtat bara jag tänker på hur bra vi hade det :)

I fredags lagade jag våran nya favoritmat: Tacokryddad Kycklinglasagne!!
Jag kan varmt rekommendera den och ni hittar receptet här
 http://www.ica.se/Recept/tacokryddad-kycklinglasagne-659942/
Jag har dock aldrig lagat den exakt efter receptet men den ska vara så.
Vi har skippat broccolin och jag har nog inte i sådär mycket mjölk och vatten...


Efter att vi slängt i oss maten så sprang vi till Folkets Hus för att se
av och med Cirkus Stjärna
Gillade varje minut av föreställningen och njöt av att sitta mittemellan dom finaste brudarna i världen.


Väl hemma myste vi i soffan och såg...
Jag fällde någon tår då jag såg Informations life och höll en tumme för att dom skulle gå vidare och det gjorde dom :)
99% - inte helt hundra, alla kan ha något litet fel men alla är ändå lika mycket värda.


Först teatern och sedan detta helsköna band ledde till en hel del diskussioner här hemma, inte alltid så lätt att ge svar på deras funderingar...

Inga kommentarer: