28 mars 2011

Mer sjuk än vanligt


Ja man ska vara försiktig med vad man önskar sig men jag tror detta var det bästa som kunde hända!!
Förhoppningsvis så mår jag lite bättre sen efter att febern fått bränna bort lite skit i kroppen.
Har ju mått halvtjyvens till och från under en längre tid och det går ju som aldrig över så förra veckan sa jag faktiskt att önskar jag får feber så kanske den här förkylningen ger med sig sen...

Inatt vaknade jag med förskräcklig halsonta och var upp och tog mig en halstablett.
Å innan väckarklockan ringde så hade jag även ont i huvudet och öronen.
Beslutade mig för att stanna hemma från jobbet och sov till mitt i dan och vaknade upp med feber.
Bjarne var förbi för att lämna Myra men beslutade sig att ta med henne på jobbet den här veckan då han såg att jag var sjuk, det är jag otroligt tacksam över...

Det värsta är att jag MÅSTE ut och handla ikväll men sen tänker jag ignorera i alla pengar som går förlorade då jag inte är på jobbet, utan istället bara ligga i min säng och koncentrera mig på att bli frisk!!

Inga kommentarer: