07 februari 2011

Skönsång

Igår hade jag en helt underbar söndag...
Sov tills jag vaknade och blev sedan bjuden på frukost av Malou & Tilde, myssöndag på alla sätt och vis!!!
Sen så hade vi ju middagsbjudningen att se framemot hela dagen, flickorna övade sin sång och jag fixade middagen, inte en sån avancerad middag men den var god!!
Jag gjorde tacokryddad kycklinglasagne och till efterrätt hade jag Jims hallonpannacotta cheesecake, den är helt magískt god. Så om middagen hade blivit totalmisslyckad så hade det inte gjort nått då man har en sån efterrätt!!!

När alla var mätta så bjöd Malou & Tilde på skönsång...
Åhhh vad jag tycker dom är duktiga, jag är så stolt och det var SÅ fint!!
Fast Lukas tyckte dom var lite tråkiga...




Känner mig toknöjd med hela kvällen och än fast tårarna rann på Tilde då hon tränade sången, för hon hade så gärna velat sjunga den på bröllopsfesten, så tror jag att hon är rätt nöjd hon med...

5 kommentarer:

Hanna sa...

Vi har inte glömt dig! :D

Annelie sa...

okeeey men jag har tydligen glömt :)
Vad menar du?

Cake sa...

Med all rätt ska du vara stolt vännen!!Såå underbara döttrar ,på alla sätt och vis!!

Spännande å höra vad Annelie glömt som uppenbarligen Johanna inte har.....väntar spänt på följetongen!

Hanna sa...

Vi tjuva ju cigg som du ska få tebaks ju!

Annelie sa...

Men åhhh Johanna!!
Var det inte roligare än så??!!
Å här har man funderat och funderat...