03 februari 2011

Dan före dan före sovmorgonsdan

Imorse fick jag mig några flaskor sprit av en arbetskollega och det gjorde verkligen dagen haha :)
Näe men i dessa magsjuketider känns det riktigt gött att få dränka dassen i sprit!!!

Sen när jag upptäckte att jag öppnar imorgon blev jag väl mindre glad eftersom det innebär att jag blev tvungen att städa några avdelningar ikväll för att hinna :/
Så 11 jobbtimmar blev 13 :( det är väl inte allt för mycket mer MEN efter 11 timmar så är man rätt nöjd och vill inte jobba nått mer...
Men Tilde var snäll och hjälpte till och då blev mycket roligare.
Sen ikväll så körde Bullen upp ett spår på jobbet så att barnen ska kunna åka när dom vill.
Det kommer att bli kanon och jag misstänker att det är många av barnen som kommer att bli väldigt glada.


Inga kommentarer: