02 februari 2011

Alkoholbingo

Eftersom jag vann förra gången så var det ju jag som skulle hålla i denna gångs alkoholbingo men det har blivit skjutet på i en evighet pga jul och sjukdommar men igår var det äntligen dags!!!
Jag sänkte standarden på fikat REJÄLT men så fick det bli, misstänker att jag måste engagera mig lite mer nästa gång...

Ingela har nyss fått bebis så därför lyste hon med sin frånvaro och Lisa har hade magsjuka så hon fick inte komma men annars så var vi fulltaliga.
Lisa hade dock lämnat alkohol så Malou hoppade in och spelade för henne och Tilde agerade bingoutropare...
Dom gjorde det bra men Peter har varit bra mycket mer tålmodig än vad dom var.
Malou sa idag att hon tyckte det tog en jävla tid och att vi surrade hela tiden!!
Å det har hon rätt i men oj så trevlig vi har!!!

Tyvärr var det inte jag som vann men Sarah var nog än mer besviken över förlusten.
Så nära som hon var igår har hon aldrig varit och hon höll på att spy då Carina blev den lycklige vinnaren.
Lisa behåller sin andra plats som vanligt, hon har väl inte alltid kommit 2a men nog fan är det ofta!!!

Inga kommentarer: