11 januari 2011

Lillasysters möhippa

Ja i lördags var det dags för systers möhippa som hennes vänner anordnat.
Det inleddes med att några av dom tog med sig lunch och bubbel och åkte hem till henne.
Vid två hade alla andra anlänt hem till mig och kort därefter kom även Eva med Lustajakts sexleksaker.
Då vi var fulltaliga kunde den blivande bruden komma...
Med ögonbindel och bubbelfnitter stegade dom in och en liten sladdrig dildo lades i hennes hand...
Hon gillade INTE det hon kände :)

Jag hade gjort någon slags drink slush som fick byta plats med sladdersnoppen, tror att hon gillade den bra mycket mer.
Förutom drinkslush fanns även svag bål...
Mor hade sagt åt mig att jag inte fick göra bålen för stark och för första gången så valde jag att lyssnade jag på henne.

Efter att Eva informerat om alla sakerna och vi hade tittat, känt, klämt, luktat och smakat på produkterna var det dags för en och en att beställa.

























Då det var gjort så drog dom med sig Sandra på Lilla Ängla spa där dom bastade och Sandra fick ansiktsmassage.

Middagen intogs därefter på Lilla Hotellet.
MYCKET GOTT!!

Det var även ett par där med sällskap som firade Guldbröllop, fatta gifta i 50år!!!
Damen kom förbi vårt bord senare på kvällen och önskade Sandra all lycka samt gav henne några råd på vägen, jättegulligt :)

När vi kastats ut från lilla gick vi hem till mig och blandade en ny bål (möjligtvis lite starkare denna gång) och försökte sjunga singstar.

 










En mycket rolig dag/natt och jag är så glad för Sandras skull, hon är lyckligt lottad som har sånna fina vänner.

Dom flesta korten (alla utom en) är snodd från Anna-Karin Dahlströms blogg

1 kommentar:

Slaven Tommy sa...

Tips till möhippor som alternativ till en manlig strippa:
http://slaventommy.blogspot.com