19 oktober 2010

Vad skulle jag ha gjort utan dig Carina??? Förmodligen haft vansinnigt tråkigt!!!

Gick på jobbet och städade imorse och hoppades att jag skulle friskna till som man ofta gör då man varit uppe ett tag men satan, det funkade inte...

Det var bara att inse att denna dag måste spenderas i sängen och här ligger jag!!
Först timmen låg jag med gruvlig ångest över dom pengar som jag förlorar men sedan ändrades allt...
Finaste Carina som vet vad jag behöver innan jag vet det själv var ju förbi med Californication och jag såg ett avsnitt igår, idag såg jag resten av säsong 1 och börjat på säsong 2.
Jag är helt såld och sjukt tacksam över att jag haft detta att se på idag!!!
Legat med feber och mossigt huvud och ändå skrattat hysteriskt samt gråtit men det behövde jag också :)
Ser ju ALDRIG på tv och förstår att jag missar en hel del bra skit men efter kl.21.00 då det mesta sänds så ligger jag ju och sover...
Å vad gör väl det då jag får ta del av det senare då jag behöver det som bäst!!!

Inga kommentarer: