14 oktober 2010

Mitt lilla hjärta...

Jag till Malou & Tilde...
- Vet ni hur mycket jag älskar er?
Dom:
- Nääe... Jättemycket?
Jag:
- Försök räkna småfåglarna då dom flyger, SÅ mycket älskar jag er...
Tilde idag efter skolan...
- Mamma idag då jag å Malou gick till skolan då skrämde vi några fåglar som satt i ett träd så dom flög iväg och då försökte jag räkna dom!!
Jag:
- Gick det bra?
Tilde:
- Nääääe!!!
Jag:
- Vad tänkte du då?
Tilde:
- Inget, jag sa till Malou att så där mycket älskar mamma MIG!!!

3 kommentarer:

Fia sa...

Hehe.. Ja dom är ju förbaskat bra dom där böckerna :) Tror morsan har kvar ett par också hemma hos sig :)

Fia sa...

Jamen precis :)

Jodå.. jag har det bara bra och trivs faktiskt.. MEN jag har hemlängtan mest hela tiden samtidigt, saknar typ allt å alla och ibland undrar man såklart om man gjort rätt val.. Men vad tusan.. Sånt hör till antar jag, det intalar jag mig själv iaf :)

Själv då? Allt bara bra med dig och tjejjerna?

Fia sa...

Jo men precis.. Klart det går över efter ett tag, det måste det ju göra :) Morsan sa till mig nu när jag drog att jag iaf måste ge det minst ett halvår innan man "ger upp" och flyttar hem igen.. Nu är det absolut inte så illa så att jag känner att jag vill flytta hem, men hade ju inte varit några fel om det var lite närmare :)


Jisses.. Sexan.. Det är verkligen helt sjukt! Men det är väl som du säger, mysigt iaf, även om det är en helt annan roll du har nu.. Men förstår om det känns förjävla knepigt att de är "stora" nu.. Inte dina små barn som du är van :)