26 oktober 2010

Fort var det gjort å måstet är borta


Igår fick jag en faktura ifrån SKIFIX och skrek rakt ut INNAN jag hade läst igenom texten...
Summan som stod var IFALL man ville fortsätta att hyra skidorna, annars skulle man bara skicka tillbaka dom och mer var det inte med det :)
Jag hyrde ju slalomskidor och pjäxor där för en billig peng för 2år sedan och förra året så fick hon ju nya av Bjarne så egentligen kunde jag ha skickat tillbaka dom redan då men det kostar ju inget extra eftersom man hyr dom 2år åt gången så det kvittar.
Det enda jag tycka är märkligt är varför har jag väntat??
Varför har jag dragit ut på detta i ett helt år??!!
Det har ju varit en sån där grej som hängt över en att det borde fixas men icket...
Jag har tom. sparat påsen som skidorna kom i för två år (i flytt å allt, klapp på axeln) sedan så det var bara att stoppa i dom tejpa igen och åka ner till busstationen betala 150:- och sen var det ansvaret borta.
Känns skönt nu då det är gjort iaf och jag kan helt klart rekommendera SKIFIX som ett alternativ ifall ni som jag har dåligt med pengar men har barn som vill åka slalom...


Inga kommentarer: