27 augusti 2010

Nöjd

Eventyr brus och varma mackor, fantastiskt gott!!
Samt att vi hade det otroligt mysigt och trevligt vid middagssbordet idag.
Sen så är det väl bara för mig att inse att om jag vill ha en hemma film myskväll med flickorna så måste jag tala om det för dom i förväg och boka, annars är dom ute med sina vänner...
Precis som man själv var i deras ålder :)
Har vi inte bestämt nått så hittar dom på nått själva och det är väl jättebra, den där film kvällen får vi ta någon annan kväll.
Kanske imorgon, vem vet?
men då blir det bara jag å Tilde eftersom Malou åker till Bielite med en kompis...
Har ändå haft det väldigt trevligt ikväll.
Efter att jag slappat lite efter maten och fixat i ordning flickornas fotbollskläder samt hängt upp tvätt så for jag och köpte glass till Carina, Elin och André och satt och surrade en stund med dom medan jag fick avnjuta ett glas Sangria.
Sedan gick jag och mötte Tilde och efter lite (pyttelite) mys i soffan avslutades kvällen med gemensam tandborstning :)
Vi bestämde oss att lägga oss tidigt ikväll eftersom morgondagen kommer att spenderas nere vid Tjärnvallen.
Då är det fotboll som gäller hela dagen!!! :)
Å det känns förbannat skönt att få sova nu och veta att klockan kommer att ringa vid 07.30 istället för 04.30, nu jävlar ska här sovas!!!

1 kommentar:

Cake sa...

Jag gillar din kväll!