26 augusti 2010

Gonna Miss U

Under kvällens APT så sa vi farväl till världens underbaraste Anneli (jaa jag kan skriva så eftersom vi inte stavar våra namn lika).
Jag säger farväl till henne som arbetskamrat men inte som kamrat i det stora hela :)
Känns dock jävulskt trist att jag inte ska få se hennes fina nuna på arbetsplatsen längre :( Saknaden kommer att bli stor...
Grymt bra förskollärare och jag avundas systeryster som ska få jobba med henne!!

Nu får vi faan se till att bli bättre på att umgås privat!!

2 kommentarer:

Anneli sa...

Tack Annelie för de fina orden :) Jag kommer onekligen sakna en hel bunt av er på skogsbacken! Så många fina människor på samma plats :)
Ja, jag är så satans dålig på å hälsa på folk....men vi börjar med middag den 4 sept :*

Annelie sa...

ingen bra kombination att både du å jag är dåliga hälsa-på-människor, nu kommer vi aldrig mer att ses igen :(