15 mars 2010

To do

Dags för fröken Mårtensson att ta sig i kragen och organisera upp veckan!! Dessa punkter är ju givetvis UTÖVER arbete från 5.00 på morgonen till allt mellan 15.30-16.15, förutom fredagar då jag slutar 14.00 :) Matlagning, läxläsning med barn osv. Jag fattar det inte... jag kliver upp mellan 4.00-4.30 VARJE morgon och ändå får jag inte dygnets timmar att räcka till??!! Fast på onsdag ska jag banne mig ta mig tid till att vara social, det var en evighet sen jag & Lisa träffades... längtar... 1. Måndag... Barnen ska till Bjarne på fredag såå bäst vore ju om jag började tvätta nu... Det tar en evighet innan tvätten blir torr och tisdag, onsdag, torsdag kommer jag inte hinna någonting alls!! Leta åt bankdosan som jag lyckats slarva bort :/ Leta åt lappen om Tildes friluftsdag, jag vet att det kommer att vara friluftsdag i veckan men jag har ingen som helst susning om vilken dag eftersom... Jag har slarvat bort lappen :( Plugga lite tecken inför morgondagens TAKK-kurs... 2. Tisdag... Innebär TAKK-kurs för mig och slalomträning för flickorna och eftersom jag fortfarande inte har lärt mig hur jag ska kunna vara på två ställen samtidigt så måste jag ordna skjuts åt flickorna 3. Onsdag... Tänker jag vara social och hälsa på Lisa... Jaaaa JAG tänker komma till DIG Lisa, du får inte komma hit för då blir jag bara ännu mer stressad. Det ser nämligen förjävligt ut här hemma :( 4. Torsdag... APT OCH flickornas slalomträning.. :/ Gaaaah ordna skjuts!! Samt packa väskan inför Pappahelg/vecka beroende på om han far och fiskar eller inte... 5. Fredag... Flickorna OCH Myra far till Bjarne då ska mensfläckar som Myra droppat här och där skuras bort!! Sen så ska jag bara slappa och sooooova :)

2 kommentarer:

Fia sa...

Sv: hehe.. jodu du bombarderade mig med kommentarer av samma slag ;P

Cupcake sa...

Ja hemmet brukar bli det sista man prioriterar när man har fullt.Mitt hem kommer alltså förfalla de närmaste två veckorna då jag nu jobbar 13 dagar i sträck och vissa pass 13tim.Men grejen är ju att ingen hinner hälsa på mig då jag jobbar,så ingen ser ju skiten!!