15 februari 2010

WWW

Jag har haft en helt underbar helg!! På fredag kom storebror & Johanna, Lillasyster & Lukas samt mamma hit. Mamma lagade tokgod middag hemma hos mig, sen såg vi Let´s Dance och efter det möblerade vi om vardagsrummet.
Hungriga!! Malou & Tilde har fått rå om Lukas hela helgen och dom har verkligen varit tokduktiga!! Här försöker dom borsta tänderna på honom men dom har även, gått ut med han i vagnen helt ensamma, bytt blöja, lekt, matat osv. Jag tror att dom har tyckt att det har varit kul att få göra saker själva med Lukas utan att jag och Sandra har lagt oss i alltför mycket... På lördagen åkte Magnus & Johanna hem :( Dom hade gärna fått stanna ett tag till men jag tror Magnus var rädd att han skulle bli satt i mer arbete då :) Han har varit väldigt duktig och tagit tag i småfix saker som jag borde ordnat för länge sen... Men Sandra & Lukas var iaf kvar så vi följdes ut och tittade på den gigantiska marknaden. Malou och Tilde var och fotograferade sig tillsammans med Sandra Dahlberg men Malou lyckades radera sin bild vilket var väldigt lessamt för henne. Men hon blev lite gladare idag då hon var med i dagens VF :) Efter det åkte vi till Latikberg och åt tacos, såg melodifestivalen och bara myste tillsammans!! Jag tyckte att Pauline - Sucker for love, var helt klart bäst!!

Inga kommentarer: