24 februari 2010

Ångest

Min älskade volvo ska besiktas på fredag och jag misstänker att det blir för sista gången :(
Flickorna gruvar också inför denna dag, dom tycker den är rolig.
Man vet som aldrig vad som ska hända då man är ute och kör, det är tokspännande!!
Säga vad man vill om min bil men den har då gått igenom besiktningen dom senaste två åren som den varit i mina ägor, men förra året sa besiktningsgubben:
"-Ja nu har du ju ett år på dig att leta ny bil men du kan ju prova å besikta den igen nästa år om du vill..."
Tycker ni det lät uppmuntrande?
Näe inte jag heller...
Men jag provar å besikta den bara för att se om hammaren går igenom plåten i år...
Måste dom slå så förbannat hårt??!!
Nån dag ska jag skriva en bok om alla bilar som jag har haft...

1 kommentar:

Anonym sa...

Men hur gick det för volvo`n?