11 december 2009

Mycket märkligt...

Ibland blir jag fan rädd för mig själv!! Igår tittade jag i ett gammalt fotoalbum och hittade detta kort...

Jag ser helt mongo ut men det är skitsamma det är inte det som är konstigt

(jag ser alltid skum ut på kort...och irl också:/ )

Men det som är så märkligt är att kortet är ju taget i detta hus!!

Det innebär att vi har firat jul här??!!

1994 står det på kortet så jag var alltså 16år!!

Borde jag inte minnas det då??

Jag har absolut INGET minne av att vi firat jul här...

Lite läskigt va?

4 kommentarer:

Marie sa...

Är detd är jag??

Jag tror jag minns det faktiskt. Vi hade ett år då vi hade er, mormor och min farmor och ev farfar här...

Annelie sa...

Ja det är du...

Men borde inte jag minnas det också när jag ser kortet?
Jag var ju för fan 16år!!
Var mormor också där??
Detta blir bara konstigare och konstigare...

Marie sa...

Jo mormor var där...jag har bilden i huvudet av matbordet o allt. Som sagt var min farmor också där.
Jag vet att jag har sett ett kort från den där julen där du och jag kramas i soffan också....

Btw...träffade en dam igår som hade jobbat med morfar. Hon frågade om vi hade "alla dagböcker kvar"
Ehh...vad pratar du om frågade jag. Hon berättade att morfar skrev dagbok varje dag, han hade flera kollegieblock. mamma o pappa som städade ur hans rum kände heller inte till dom. Skulle det inte vara rätt intressant ändå om man hade fått läsa dom?!

Annelie sa...

Fan dom minns jag!!
Jo han skrev dagbok när han blev sjuk tills han inte kunde skriva längre eller nått sånt...
(tror jag om jag inte minns helt fel, vilket inte är helt otroligt som du kanske förstår ehhh)
Men vart fan tog dom vägen??!!
Jag vill också läsa!!
Jag vet att jag har läst en del av dom men då var jag så mycket yngre så jag minns inte vad det stod :/

Samma sak med släktboken som mormor köpte... vet du var den är... vill läsa!!