12 december 2009

Gourmetpizza

Igår var jag, Tilde och Carina och testade hotellets pizza och vi blev minst sagt positivt överraskade!! Så satans gott!! 99:- för en pizza och dryck. Å så var det ju en pizza som inte går att jämföras med pizzeriornas flottpizza... Vi försökte verkligen få i oss hela men det gick inte, efter halva var man proppmätt. Efter vi gjort vårt bästa med att få i oss pizzan så gick vi hem och spelade spel. Carina vann i Tjolahopp (det var dock ruskigt jämt mellan hon och Tilde, Carina hade bara tur att få rätta slutfrågan sa Tilde igår innan hon somnade) och jag vann i Skip-bo :D

Efter att vi spelat skip-bo gäspade Carina och jag ikapp och den enda som påstod sig vara pigg var Tilde. Carina gick hem och jag och Tilde gick å la oss och tre sekunder efter att Tilde muttrat över Carinas vinnande i Tjolahopp så somnade hon som var så jääääkla pigg :) och det dröjde inte många sekunder förän jag också somnade...

Tack Carina för igår, toktrevligt :) Tilde var supernöjd över att bordet var bokat i hennes namn hon sa att det var fränt och coolt :) Så genomtänkt av dig... men jag är inte förvånad :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja en väldigt trevlig kväll va det!Enda missen va väl att bilen inte starta på Lördag men det fixade vi ju lite snabbt!/Cake