06 december 2009

Girlanger? Det är frågan...

Hur roligt jag än må tycka det är att hitta saker som jag minns från min barndom så tror jag ALDRIG att jag kommer sätta upp dessa fula girlanger!!
Dock har jag väääldigt starka minnen från att vi ALLTID hade sånna i köket under jul och det var bara pappa som fick sätta upp dom och jag bara fullkomligt älskade dom... När girlangerna åkte upp DÅ var det jul...
Så jag kanske inte ska vara så snabb med att säga aldrig... nästa år kanske jag vill ha dom men som det känns i år så är dom förskräckligt fula!!
Eller är dom det?
Hmmm jooo dom är fula men efter en stunds eftertanke så kanske dom skulle varit snygga i mitt lilla kök...?
Kanske är dom just det jag behöver för att få den rätta känslan?
Näe det känns som jag klarar mig utan dom :)

Inga kommentarer: