22 oktober 2009

Väluppfostrad unge och så den yngre...

Malou fixar käk till Tilde, Hon själv samt till hennes kompis!!
Tilde däremot den lilla snorungen... då jag bad henne städa sitt rum så kontrade hon med: "-Jag är väl ingen städerska heller det är ju DU som jobbar åt ISS!!!"
Toknöjd... Få nu inte för er att det är synd om barn nr.2,
bara för att jag skriver på detta vis.
Jag älskar dom lika mycket bägge två
och är glad att dom är så olika som dom är...
(men nog fan hade det inneburit mer jobb om båda var som Tilde)
Tilde har själv läst detta
och skrattade gott och sa:
"-Haha struntmamma!"
vad nu det ska betyda???

2 kommentarer:

Anna sa...

Du har helt enkelt två tokhärliga barn! :)

Annelie sa...

Jo jag fick det nog bäst!! :)
Näe men dom har humor båda två och då är det lätt att ha förbannat roligt tillsammans.
Dom är det bästa som finns...