30 oktober 2009

Typiskt...

Igår svartnade våran boxer...
En helg utan tv känns helt okey för mig som sällan ser på tv men för barnen var det katastrof så för deras skull drog jag på Isara idag efter jobbet.
Tyvärr fick jag ganska omgående beskedet att vår boxer var död och det fanns ingenting dom kunde göra :(
Lite väntat faktiskt...
Sen kom det lite mer tragiska beskedet att jag hade köpt boxern 5/10 2007 vilket innebär att om den hade valt att dö för 25 DAGAR sen så hade jag fått en ny... men nu... köpa ny :(

2 kommentarer:

Stefan sa...

Får du inte en boxer på köpet om du förnyar ditt abonnemang? Alternativt säger upp det och tecknar upp dig på samma typ?

Annelie sa...

Japp dom kom med det glädjande beskedet sen så jag hade inte bara otur :) men jag var tvungen att teckna ett abonnemang på två år :/ aja det känns ändå billigare än att måsta slänga ut nästan 800:- på en gång!!

Sen den dagen drömmer jag mardrömmar varje natt om hur alla saker här går sönder!!