28 oktober 2009

Halv åtta hos Anna...

Njae inte riktigt.. ingen trerätters middag bjöds det ju på men jättegott nybakat bröd å te :)
Å så fick jag ju mig en rundvandring i huset.. kollade in varenda skrymsel, vrå, garderob och garage... VILKET HAV TILL GARAGE!!
Riktigt fint hus som dom köpt...
Faktiskt en aningens avundsjuk, dom hade det så fint...
MEN min glädje över min lilla tegelvilla har inte lagt sig ännu så jag klarade mig ganska så bra :)
Blev inte bitter å missunnsam iaf!!
Blev bara lite inspirerad till att renovera lite här hemma...

2 kommentarer:

Anna sa...

ååå då ska jag bjuda på det nästa gång (3rätter)!!!!!!!!!!!
Vad vill du ha, har du några önskemål, räktoast, oxfilé och hallonpaj???:)

Ja tänk va jag var avis på dig när du flyttade in i ditt hus, det där goa flinet du gick omkring me. Nu går jag omkring likadan :)

Annelie sa...

Haha det där låter kanonbra förutom hallonpaj, inte fan vill jag ha några BÄR!!
Ge mig nått med choklad...

Ja visst är det en härlig känsla...Nu kan vi flina ikapp!!
:)