31 maj 2009

Redan söndag :(

Nu har min älskade Lukas åkt hem och jag är alldeles ensam :( Han har varit på sånt strålande humör, det har verkligen varit toppenskoj att fått rå om honom i helgen. Att han bara vaknade en gång i natt och somnade om direkt efter vällingen var såklart ett stooort plus med tanke på att jag alltid är så trött och min skönhetssömn är otroligt viktig :) Men nu ville hans föräldrar ha tillbaka honom... Trist... Vi har haft det så mysigt och jag har medvetet glömt bort alla "måsten" och bara ägnat mig åt Lukas men den tiden är nu förbi och jag måste börja tvätta... Malou och Tilde har varit i Bränna i helgen men snart kommer väl dom hem och förhoppningsvis ger mig en morsdagskram :) Fast jag har inga höga förhoppningar, Tilde ringde nämligen alldeles nyss och frågade efter sin mobilladdare men sa inte ett ord om morsdag :(

Inga kommentarer: