17 maj 2009

En helt underbar helg igen!!

I lördags döptes lille Lukas i Latikbergs kyrka. Det var ett fint dop som även bjöd på lite sång av en kompis till Sandra, svårt att hålla sig från att gråta då...I kyrkan fanns det en liten lokal där vi fikade efteråt, massvis med gofika :)Mamma bytte blöja på ett inte allt för vanligt skötbord...Lukas somnade i min famn på slutet och det var såå mysigt, det tog emot att måsta lämna honom :( Men snart ska jag få rå om honom en hel helg ALLDELES SJÄLV!!! Läääängtar... När vi kom hem så grillade vi hemma hos mig... Det var så otroligt gott, trevligt, mysigt och bra på alla sätt och vis, det enda som saknades var lillasyster, Erik och Lukas men jag kan tänka mig att dom var rätt slut på efter allt ståhej :) Att det var hur varmt och skönt som helst ute gjorde ju inte saken sämre men när klockan blev åtta så gick solen bakom Malgomaj 2:an och det blev inte alls lika behagligt ute... Då gick vi in och premiär eldade i öppenspisen och myste i soffan. Orkade nästan se hela Eurovision Song Contest somnade bara till lite på slutet... Störde mig grymt på norskens ögonbryn men men det var väl kanske inte det som var det vesäntliga... Finlands Waldo's People var en kopia av E-type tycker jag... Inte utseende mässigt då men låten!! En man som pratsjunger och sen brudar som sköter själva sången!
Annars har jag nog inte så mycket att tillägga om det... vissa var bättre men dom flesta helt värdelösa.. som det alltid brukar vara :)Malou och Tilde kunde inte sitta still utan måste dansa loss till nästan varenda låt...

2 kommentarer:

Kakan sa...

Va mysigt ni ser ut och haft!Men hur många va ni som åt?Såg ut som ni hade mat till ett helt fotbollslag=).Kakan jobbade i helgen...ovanligt nog!

Anonym sa...

Hur nice som helst... tycker att vi redan nu planerar in en grillkväll under min semester... har semeter från 30/7 till 13/8.. det jag går å funderar på är boendet under hannas bröllop.. för du ska väl dit.. Har ni några planer eller.. skulle ju vart nice om man kunnat på på samma ställe lixom.. Vi höres.. Kram kram..

// Sarah