13 mars 2009

Nu jävlar...

...har jag tagit tag i axelproblemet!!
Jaaa inte handgripligen då :)
Jag har aldrig ringt och beställt tid hos läkare såå jag har dålig koll på hur man bär sig åt.
Men jag ringde ett telefonnummer och så fick jag en tid då jag skulle bli uppringd!
När jag då väl blev uppringd var det inte av en läkare utan av en sköterska som egentligen bara skulle se höra vad jag ville och i sin tur ge mig en ny tid då en läkare kunde ringa upp mig...
Att det var så det går till hade jag som sagt ingen aning om...
Om det nu är det där numret man ska ringa om man vill boka en tid hos läkare varför ger dom inte på en gång datum och tid då en läkare kan ringa mig??!!
Varför ska jag först ringa och sedan bli uppringd för att sedan bli uppringd IGEN??!!
Varför ska läkaren överhuvudtaget ringa upp mig??!!
Varför får jag inte en tid på en gång då han har tid att träffa mig??!!
VARFÖR, VARFÖR, VARFÖR???!!!!
Detta är alltså ett trestegsprojekt som skulle kunna dras ner till ett eller kanske möjligen två...

Inga kommentarer: