01 mars 2009

Nu har lillskrutten åkt hem :( Jag har verkligen fått rå om honom i helgen och det har varit tokmysigt!! BVC hade sagt till Sandra att hon skulle pumpa ur och ge honom flaska istället i några dar och jag var skeptisk till om han skulle ta flaskan men det gjorde han så jag fick rå om honom i två nätter alldeles själv :) Lite irriterad blev han på mig då jag skulle till att värma mjölken på nätterna, han tyckte väl att det tog för lång tid... Efter att jag matat honom så gick jag in till kossan (lillasyster) och sa åt henne att pumpa ur mer och så gick jag och la mig med Lukas igen och sov. Nästa gång han vaknade och var hungrig (mellan 2-3 timmar åt gången sov han) så stod det ett glas med mjölk i kylen och väntade på att värmas, hur perfekt som helst!! Fan va nice att systeryster fick feber!! Förlåt Sandra men annars hade detta förmodligen aldrig hänt!! Tänkte till lite gjorde jag också och stängde av ljudet på mobilen... det var smart :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fina bilder på en supersöt Lukas. På översta bilden tycker jag mig till och med se mer av Sandra i honom än jag gjort tidigare :)

Emily sa...

Vad go han är. Jag pumpade ur till Nikki lite nu och då ända sedan hon var nyfödd. Så jäkla skönt att kunna få vara i stallet ett par timmar, sova en hel natt eller göra något annat utan att ha en liten som hängde fast i tuttarna hela tiden. Dessutom tyckte Jocke att det var superbraså han också fick vara en del i matningen.
Bröstump is the shit.