20 mars 2009

Blev utmanad av Fia (måste få säga att jag börjar tycka att det blivit lite tjatigt med alla dessa utmaningar...) 1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det? Sorry alla böcker är nerpackade... 2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Vaddå rakt ut åt vänster eller snett? I så fall rör jag vid flyttkartonger... 3. Vad såg du senast på TV? Rent hus 4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? 17.00 5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Tvn eller barnen har sett på dvd och intromusiken spelar om och om igen eftersom ingen av oss orkat slå av den :( 6. När du senast var ute, vad gjorde du då? Gick från bilen och in 7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen? Läste om Fias porr i stallet eller jag kanske ska säga Porret i Fias stall annars låter det som att Fia har porrat sig i stallet faast det låter fortfarande som det är hon som roat sig i höet :) 8. Vad har du på dig? Myspysbyxor och t-shirt 9. Drömde du något inatt? Jag drömde att jag tappade Lukas i golvet, det drömmer jag om MINST en gång i veckan sen han föddes... jätteläskigt och ÄNNU läskigare är det att Sandra också har drömt att JAG tappar Lukas i golvet :( 10. När skrattade du senast? Skrattade? Hmmm?? Få se nu?? Jag vet inte... Jag har säkert skrattat men inte lagt på minnet NÄR... 11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Allt är nästan nerplockat men en spegel och ett nyckelskåp... thats it!! 12. Har du sett något konstigt på sista tiden? Hmmm? Näääe tror inte det... 13. Vad tycker du om den här utmaningen? Jaaa vad ska jag säga... Nog går det bra att svara.. men till vilken nytta?? 14. Vilken var den senaste filmen du såg? Oj??!! Det var länge sen jag såg nån film och då var det säkert nån Morden i Midsomer film!! 15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då? Bilar, utlandsresor, kläder, SKOR, ögonoperation kanske en bröstoperation också mm. mm. 16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om? Jag är som en öppen bok alla VET allt om mig!! 17. George Bush? Jaa?? Ett namn.. politik urk!! 19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka? Pojke: Ari eller möjligtvis Nilas / Flicka: Ia 21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Näe tror inte det... nått år kanske men inte för alltid och bara om jag har flickorna med mig!! 22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Jag tror inte jag kommer dit... 23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor? EWA, JOHANNA, LILLASYSTER, SARAH

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe det är ju det som är roligt.. Lite som å jävlas när man utmanar andra :D