22 februari 2009

Myssöndag

Idag har jag varit till lillasyster och bjudit dom på semlor och förstås myst en hel del med Lukas. Han är så gosig så man vill bara ta med honom hem!! Finns inget ljuvligare än att få mysa ner sig under filten med en liten bebis... Har även bytt blöja på honom och det gick bra :) han pinkade inte på mig!! Bjarne ringde från Stockholm (han ska se ac/dc ikväll) och bad mig ladda hans mobil??!! Det finns tydligen inga kiosker där?? Jag tror att det blivit till en vana av honom att ringa till mig då han har slut på pengar på mobilen =) Jag måste lära honom hur man laddar en mobil!!! Sen kom Jessica hit och klippte Tilde, hon blev så fin! Och efter det kom mamma hit med en present.. EN VÅG???!!! Undra just vad hon ville mena med det?? Hmmmm Fast eftersom jag inte äger någon så var det väldigt snällt av henne att köpa en, det skadar inte att jag väger mig då och då!! Som tack bjöd jag henne på mat, det blev biff, klyftpotatis och kantarellsås mumma Min älskade volvo mår dock inte så bra :( Den går inte på alla cylindrar tror jag... Vad gör man åt det???!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Verkade som din dag varit toppen =)

Ha det bra!