01 februari 2009

blablablablablabla

Jihooo ska snart hämta hem flickorna!! Jag lääängtar!! Dock måste jag skjutsa Bjarne till Dorotea innan jag far hem men men det ska väl gå bra... Detta med att han bara har dom vissa helger kanske inte är så tokigt trots allt, jag hinner ju längta ihjäl mig bara på dessa fjuttiga dar, det är urtråkigt då dom inte är hemma. Det enda som känns jobbigt med att han är borta på veckorna är att det ALLTID kommer att bli JAG som måste ta stallet :( Men förhoppningsvis så kan den där tjejen som jag frågat ofta så kan jag bara se på och berömma :) Hon är faktiskt jätteduktig, då det är någon annan än jag som leder hästen. Är tokosäker på om jag ska orka gå ut på lördag... Fredag är inget alternativ att gå ut, då jag tagit på mig "jobb" på lördag mellan 11.00-14.00 Fast just nu känns det faktiskt bara jobbigt att festa!! Om lillasyster får bebis på fredag så struntar jag i att gå ut och får hon åka iväg på lördag så struntar jag också i att gå ut... Så det är bara att hålla tummarna att hon får åka iväg så jag har en anledning att strunta i utgång... Har jag ingen anledning så känner jag mig bara urtråkig som sitter hemma och ugglar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

häftig profil bild. fixat den på photoshop? mvh eleni

Anonym sa...

jaha ok :D häftigt var det i alla fall. mvh eleni