10 februari 2009

Ingen bebis än...

Har sovit tokdåligt inatt!! Vaknat flera gånger och kollat om jag fått nått sms ifrån Lillasyster eller Erik men icket, inte ett ord! Så imorse då väckarklockan ringde 04.00 var jag ett nervvrak!! Nu har hon ju iaf äntligen hört av sig, dock inte nån bebis än men jag känner mig ändå lite lugnare då jag vet att hon mår bra. Jag tror att lillskrutten kommer ut idag... hoppas iaf på det!! :) Igår var jag på föreläsning! Det var den absolut roligaste föreläsning jag har varit på!!! Jag skrattade så jag grät och ibland grät jag för att det var så vackert (jag tror jag börjar på att bli oerhört blödig eller kanske gammal?) Det var Pär Johansson som höll i föreläsningen, en av Glada Hudik-teaterns grundare. Han bjöd på så många dråpliga och roliga historier så jag hade lugnt kunnat sitta en timme till och lyssnat. Tydligen ska dom göra en film på just detta som han berättade om så den ser jag fram emot!!

Inga kommentarer: