15 februari 2009

Förebildsuträknare!!

Intressant, spännande att se vem ni får! Vem är din förebild??? Försök göra detta utan att fuska... Scrolla inte ner förrän du gjort testet, du kommer att bli förvånad! Ta fram en kalkylator (Din dator har en). 1) Välj din favoritsiffra mellan 1-9. 2) Multiplicera med 3. 3) Lägg till 3, och multiplicera med 3 igen (Jag väntar medan du tar fram kalkylatorn...) 4) Du har nu ett 2- eller 3-siffrigt tal. 5) Lägg ihop siffrorna. Scrolla nu ner... Kolla nu med ditt tal vem din förebild är i listan nedanför: 1. Einstein 2. Nelson Mandela 3. Abraham Lincoln 4. Helen Keller 5. Bill Gates 6. Gandhi 7. George Clooney 8. Thomas Edison 9. Annelie Mårtensson 10. Abraham Lincoln Jag vet... Jag har den effekten på folk... En dag kan du också bli som jag... :-) Tro mej! !

8 kommentarer:

Hanna sa...

Jag fattar inte?

Anonym sa...

Den där fick jag på sms oxå... Ska inte ditt nama stå på sexan??

Anonym sa...

Kan tydligen inte stava heller... Namn ska det var :-)

Annelie sa...

Typiskt kan allt bli fel så blir det det!! Jag skyller det på irriterande stress från ex :)

Det funkade när jag gjorde det...

Anonym sa...

Hehe.. Det är faktiskt inte en häst till som jag ska köpa :)

Återkommer på bloggen senare ikväll med vad denna söta Kalle är för något =)

Självklart får ni komma och rida hos mig om ni vill! Ni MÅSTE då iaf komma å hälsa på så hon får träffa hästarna och denna Kalle :D Om hon sedan gillar dom så ska hon självklart rida!

Anonym sa...

Jo jag skulle faktiskt tro att man lätt antar att det är en häst :) Men jag återkommer på bloggen senare ikväll med vad denna söta lilla Kalle är för något =)

Ja jag tycker verkligen att det är på tiden att ni kommer, men säg gärna till nån dag innan så jag hinner städa, har oftast asstökigt :D

Anonym sa...

enkel matte, men fortfarande ganska underhållande

Anonym sa...

glömde påpeka att du har med Abraham Lincoln två gånger på listan